Zabudowa Ducato L2H1

Izolacja izotermiczna do 0°C, warstwa wykończeniowa nanoszona w formie płynnej. Zabudowa z dodatkowym wyposażeniem komory ładunkowej (listwy al. na ścianach zabudowy, prowadnice na kosze transportowe, progi podłogowe ze stali nierdzewnej, zmiana oświetlenia fabrycznego na oświetlenie LED). Podłoga w wersji standard z wylewką antypoślizgową. Agregat chłodniczy Thermo King V-200-20 MAX.

Zabudowa Caddy

Izolacja izotermiczna do 0°C, warstwa wykończeniowa nanoszona w formie płynnej. Zabudowa bez dodatkowego wyposażenia. Podłoga w wersji standard z wylewką antypoślizgową. Agregat chłodniczy EVAP, z klasycznym parownikiem podsufitowym oraz zestawem skraplającym zainstalowanym pod maską pojazdu.

Zabudowa Scudo

Izolacja chłodnicza do -10°C (izolacja pianą natryskową), warstwa wykończeniowa w formie laminatu gładkiego, klejonego. Zabudowa bez dodatkowego wyposażenia. Podłoga w wersji standard z wylewką antypoślizgową. Agregat chłodniczy Kerstner, typu mono-block.

Zabudowa Sprinter -20°C

Izolacja chłodnicza do -20°C (izolacja z płyt XPS), warstwa wykończeniowa w formie laminatu gładkiego, klejonego. Zabudowa z dodatkowym wyposażeniem komory ładunkowej (listwy do mocowań ładunku, blacha ryflowana na nadkolach oraz ścianach, progi podłogowe aluminiowe). Podłoga w wersji standard z wylewką antypoślizgową. Agregat chłodniczy Thermo King V-300-10 MAX.

Zabudowa Master

Izolacja izotermiczna do 0°C, warstwa wykończeniowa nanoszona w formie płynnej. Zabudowa z dodatkowym wyposażeniem komory ładunkowej (listwy pasów mocujących ładunek na ścianach bocznych). Podłoga w wersji standard z wylewką antypoślizgową. Agregat chłodniczy Thermo King V-200-20 MAX.

Zabudowa Ducato

Izolacja izotermiczna do 0°C, warstwa wykończeniowa nanoszona w formie płynnej. Zabudowa bez dodatkowego wyposażenia. Podłoga w wersji standard z wylewką antypoślizgową. Agregat chłodniczy: brak.